پرداخت در محل

بیشتر خریداران و مشتریان اینترنتی ترجیح می دهند برای اطمینان از دریافت کالای مدنظرشان تا پیش از دریافت کالا، هزینه آن را پرداخت نکنند، در این شرایط بهترین انتخاب برای آن ها پرداخت وجه کالا در محل خواهد بود.

امروزه کسب و کارهای آنلاین در کنار استفاده از درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانکی، امکان پرداخت حضوری در محل را نیز فراهم آورده اند تا بسیاری از مشتریان به دلایلی از جمله نداشتن اطلاعات لازم برای پرداخت آنلاین، نداشتن کارت متصل به حساب بانکی یا عدم اعتماد به فروشنده در عین نیاز به خرید بتوانند نسبت به رفع احتیاجات خود اقدام کنند.

سرویس پرداخت در محل به سرویسی اطلاق می گردد که خریداران محترم ، وجه کالای سفارشی خود را در هنگام تحویل آن پرداخت می نماید. این روش دریافت وجه عمدتاً برای تأمین‌کنندگان کالاهای فیزیکی و مشتریانی که تمایل به پرداخت آنلاین وجه کالای خریداری شده خود را قبل از تحویل آن ندارند استفاده می شود. در این روش هزینه کالای فروخته شده را هنگام تحویل از مشتری دریافت و اعتماد مشتریان محترم نیز جلب می گردد.

مشتریان محترم فروشگاه اینترنتی ژربرا که ساکن شهر تهران می باشند، می توانند علاوه بر پرداخت وجه سفارش بصورت آنلاین، وجه سفارش خود را بصورت نقدی و یا کارت به کارت در محل و هنگام دریافت سفارش پرداخت نمایند. برای سفارشهای بالای یک میلیون تومان، به منظور اطمینان از صحت سفارش، می بایست حداقل پنجاه درصد مبلغ سفارش به عنوان “پیش پرداخت” بصورت آنلاین پرداخت گردد.

مشتریان ساکن سایر شهرهای ایران لازمست وجه سفارش خود را بصورت آنلاین یا کارت به کارت پرداخت نمایند.

لازم به ذکر است از آنجایی که مامور حامل سفارش، طبق دستورالعمل تعریف شده، اجازه باز کردن بسته در هنگام تحویل را ندارد به همین منظور کارشناسان ما سفارش شما را پیش از ارسال، کاملاً بازبینی نموده و در صورتی که مغایرتی در محصول خریداری شده وجود داشته باشد، می‌توانید با روش‌های مختلف و در دسترس با تیم پشتیبانی  فروشگاه اینترنتی ژربرا تماس بگیرید تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود.