کمپانی فوراور

فرآوری آلوئه ورای فوراور

کارخانه فرآوری آلوئه ورا

کارخانه آلوئه ورای آمریکا در دالاس تگزاس، مکان اصلی تمام عملیات تولید محصولات آلوئه وراست. آنها از همین جا، مزارع تگزاس و جمهوری دومینیکن، تجهیزات مربوط به فرآوری در میسیون تگزاس و بیش از ۸ میلیون بشکه آلوئه ورا سالانه و بسیاری از خطوط تولید موفق محصولات آلوئه ورا را کنترل می‌نمایند. فرآوری بیش از ۸ میلیون بشکه ژل آلوئه ورا در سال، به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست.

 

واحد مهندسی شیمی فوراور، تمام مواد خام را با دقت و وسواس بررسی می‌کند و مقدار PH، غلظت، رنگ، ظاهر، مواد نگهدارنده و اسید اسکوربیک را قبل از آن که واحد ترکیب، از این مواد خام در محصولات مختلف استفاده نمایند، کنترل می‌کند.
هنگامی که محصول نهایی ساخته شد، دوباره آن را با همان میزان دقت کنترل می‌کنند تا زمانی که این محصولات، پس از بسته بندی، به دست توزیع کنندگان و مصرف کنندگان برسد، مصرف کنندگان اطمینان داشته باشند که هر محصولی با برچسب آلوئه ورای آمریکا، دقیقا همان چیزی است که باید باشد.

 

 

طبق مقررات ایالات متحده برچسب روی محصولات باید بیشترین جزء تشکیل دهنده هر محصول را نشان دهد. شما می‌توانید این مورد را در اکثر محصولات فوراورلیوینگ مشاهده کنید که اولین و بیشترین جزء تشکیل دهنده هر محصول ژل خالص تثبیت شده آلوئه ورا است.

کمپانی فوراورلیوینگ، دانشمندانی زبده و جهانی را در استخدام خود دارد که این دانشمندان، پیشگامان توسعه محصول در سراسر جهان هستند. آنها موفق به طراحی و تهیه محصولاتی متنوع و منحصر به فرد شده‌اند که مرطوب کننده‌ها و ویتامین‌های طبیعی و اساسی مورد نیاز پوست را به شما ارزانی می‌کنند و اثری کاملا طبیعی بر پوست‌تان می‌گذارند.
محصولات مراقبت‌های پوستی این شرکت می‌تواند اثرات ناخوشایند محیط بر روی پوست را خنثی کند. همه این محصولات به نحوی تولید می‌شوند که ارزش غذایی اصلی‌شان حفظ شود و بتواند به سلامت جسمانی و آرامش روانی شما منتهی شوند. تمام محصولات فوراور طبیعی بوده و مستقیما از طبیعت به دست شما می‌رسند.
برخی استاندارهای صنعتی هستند که توسط دولت ها تدوین گردیده‌اند. این استانداردها در بالاترین سطح موجود تعریف شده‌اند و کمپانی فوراورلیوینگ خود را کاملا متعهد به رعایت این استانداردها می‌داند. یقینا فوراور فراتر از سطح دولتی به دنبال کسب گواهی‌ها و مجوزهای خارجی نیز هستند و البته تعداد زیادی از این مجوزها و گواهی‌ها را نیز کسب نموده‌اند. اما وقتی بخواهیم سطح کیفیت محصولات آنها را معرفی کنیم، نیاز به استانداردهایی والاتر داریم و شرکت فوراور مفتخراست که هر روز سطح این کیفیت را ارتقا می‌بخشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *