نکات مهم در هنگام تحویل سفارش 

  1. الزام مشتریان محترم در بررسی و مطابقت مشخصات کالاهای سفارش داده شده با کالاهای تحویلی، قبل از بازگشایی بسته بندی کالاها و عدم تحویل کالاها از حامل بسته ها در صورت وجود هر گونه مغایرتی در مشخصات سفارش با مشخصات مندرج در سایت فروشگاه اینترنتی ژربرا.
  1. الزام مشتریان محترم در بررسی نواقص و معایب ظاهری بسته های ارسالی توسط فروشگاه و عدم تحویل کالاهایی که در بسته بندی دارای ایراد و نقص ظاهری می باشند، همچنین اطمینان حاصل نمایند که ایرادات و عیوب ظاهری جزئی نبوده و امکان بروز ایراد کلی در سفارشات وجود دارد. در صورتیکه کالاهایی که در بسته بندی دارای عیب ظاهری باشند و از حامل بسته ها تحویل گرفته شود فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا بر عهده نخواهد داشت.
  1. باز نمودن کالاها و خارج نمودن آنها از بسته بندی فروشگاه در خصوص کالاها و سفارشاتی که محدودیتی برای خروج از بسته بندی اصلی وجود داشته باشد ممنوع بوده و در صورت بروز هر گونه ایرادی در اصل سفارش، امکان بازبینی توسط فروشگاه وجود داشته و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند. در اینگونه موارد، بازگشایی و تست سلامت محصول صرفاً می بایستی توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی ژربرا صورت پذیرد، در غیر اینصورت محصول قابل استرداد یا تعویض نبوده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می باشد.
  1. چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشانه هایی از ضربه، له شدگی یا مشکلاتی مشابه داشته باشند، مشتریان محترم می بایستی از تحویل بسته خودداری نموده و ضمن تهیه مدارک مثبته از ظاهر بسته بندی و صورتجلسه از عیوب بسته ها، موضوع را بلافاصله به پشتیبانی فروشگاه اطلاع رسانی نمایند.

نکته: در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف می باشند در حضور مامور پست یا نماینده شرکت حمل و نقل و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری بسته دریافتی مطمئن گردیده و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن عدم تحویل آن و درخواست تهیه صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهند. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراض در مورد سلامت ظاهری کالا را نخواهند داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است. در ضمن در اینگونه موارد همانطور که مطلع می باشید، پرداخت خسارت بر عهده شرکت پست یا باربری بوده و فروشگاه صرفاً سعی می نماید پیگیری هایی بصورت موازی برای دریافت سریعتر خسارت مشتری انجام دهد. بر همین اساس توصیه فروشگاه اینترنتی ژربرا، بررسی کلیه جوانب ظاهری بسته های دریافتی از حامل بسته ها می باشد تا از بروز مشکلات احتمالی در این زمینه جلوگیری بعمل آید.

  1. ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده در زمان تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها به صورت آنلاین انجام شده، اجباری می باشد. چنانچه فردی که کالا را سفارش و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل ثبت نام درسایت و یا ایمیل فروشگاه ، نام فرد تحویل گیرنده را به پشتیبانی فروشگاه اعلام نماید تا به حامل بسته ها توضیحات تکمیلی اعلام گردد، در غیر اینصورت امکان تحویل بسته به فرد دیگر امکان پذیر نمی باشد، لذا در موارد اینچنینی هزینه ارسال مجدد سفارشات بر عهده مشتری خواهد بود.
  2. طبق قوانین فروشگاه، در سفارش هایی که پرداخت آنها قرار است مشخصاً در محل مشتری دریافت گردد، مشتریان گرامی میبایستی قبل از تحویل کالا، ابتدا نسبت به تسویه وجه فاکتور اقدام نموده و سپس درخواست تحویل بسته سفارش را داشته باشند. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور حامل بسته سفارشات فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید.
  3. تحویل کلیه سفارشات در محل درب ورودی ساختمان انجام خواهد گرفت مگر در مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، صراحتاً درخواست تحویل کالا در طبقات ساختمان را ثبت نموده باشند، این بند بر اساس تجربیات ایجاد شده در این زمینه و نیز بر اساس هماهنگی صورت پذیرفته و دستورالعمل پلیس فتا و نیروی انتظامی در دستور کار فروشگاه های اینترنتی قرار گرفته زیرا در مواردی مشتریان گرامی در راستای خرید از فروشگاه های اینترنتی دچار مشکلاتی گردیده اند.