کمپانی فوراور

تاریخچه شرکت فوراور

شرکت فوراورلیوینگ پراداکتز (Forever Living Products)

از سال ۱۹۷۸، کمپانی فوراورلیوینگ پراداکتز (Forever Living Products ) محصولاتی با بهترین کیفیت را تولید کرده که نیازهای سلامتی و زیبایی همواره در حال رشد جمعیت ما را بر طرف ساخته است. کیفیت و تنوع محصولات ما در طول سال‌ها به خوبی ثابت شده است. شما می‌توانید از کیفیت ماندگار محصولات و تحویل آن به مشتری در زمانی کوتاه، آسوده خاطر باشید. فوراورلیوینگ پراداکتز بیش از 40 سال در کشف، تولید و توزیع محصولات سلامتی و زیبایی برپایه‌ی آلوئه ورا و فرآورده‌های زنبورعسل و دیگر گیاهان طبیعی پیشگام بوده و شهرتی جهانی دارد.

از آنجایی که زیبایی طبیعی از پوستی سالم و تمیز آغاز می‌شود و سلامت و پاکیزگی ریشه در طبیعت دارد، کمپانی فوراورلیوینگ محصولاتی صد در صد طبیعی  را در زمینه سلامتی، مکمل‌های غذایی، کنترل وزن، مراقبت‌های پوستی و شخصی، آرایشی و بهداشتی برای شما فراهم می‌نماید. این محصولات به کیفیت زندگی شما و اطرافیانتان کمک می‌کند. تنوع محصولات، تمامی نیازهای افراد را با هر شرایطی تامین می‌نماید. همچنین این محصولات به دلیل ماندگاری و شیوه خاص تولید کاملا منحصر به فرد هستند و شما آنها را با این کیفیت و این قیمت در هیچ کجای دنیا نمی‌توانید بیابید.

کمپانی فوراورلیوینگ صاحب بیش از ۵۰ میلیون گیاه آلوئه ورا در جنوب تگزاس و جمهوری دومینیکن است و بزرگترین مزرعه آلوئه ورای دنیا با مساحتی بیش از 2600 هکتار در جمهوری دومینیکن در مالکیت این کمپانی می‌باشد. آلوئه ورا یا گیاه هزار درمان، گياهي بسيار مفيد با قدمتی بیش از ۴ هزار سال حاوی ۲۰۰ مكمل غذايي، ۲۰ نوع مواد معدني، ۱۲ نوع ويتامين و ۱۸ نوع آمينواسيد است و این مزایا باعث شده که این گیاه تاثيری شگفت انگيز داشته باشد. آمینواسیدها، واحدهای سازنده اصلی بدن انسان هستند، 8 نوع آمینو اسیدی که برای بدن انسان بسیار ضروری است، توسط خود بدن ما ساخته نمی‌شود و این ۸ نوع در گیاه آلوئه ورا وجود دارد.

در واقع آلوئه ورا تنها منبع گیاهی ویتامین ب ۱۲ است. خواص مفید آلوئه ورا برای پوست، این ماده را به یکی از اجزای اصلی محصولات مربوط به پوست، زیبایی و آرایشی فوراور لیوینگ تبدیل نموده است. بیش از ۴۰۰ گونه گیاه آلوئه ورا وجود دارد. اما فقط یک گونه است که قدرت آرام بخشی و درمان بهتری دارد به نام آلوئه باربادنسیس میلر،  فوراور تنها از ژل داخلی برگ گونه ی آلوئه باربادنسیس میلر – بهترین گونه ی آلوئه ورا –  در تولید محصولات خود استفاده می‌کند.  تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت فوراورلیوینگ  به صورت دستی و طبیعی صورت می‌پذیرد. این موضوع کمک می‌کند تا خواص طبیعی ژل آلوئه ورا حفظ گردد. همچنین براي تولید کودی 100% طبیعی برای پرورش آلوئه ورا از شيوه سنتی بز و گوسفند استفاده می‌کند. كه نه ضرری براي محصولات داشته باشد و نه به محيط زيست آسيب برساند.

آیا می دانید که فوراورلیوینگ دارای بزرگترین مکان‌های پرورش کندوهای زنبور عسل است و کندوهای مورد استفاده در محلی ایده آل و محیطی دست نخورده و بکر قرار گرفته‌اند که عاری از هرگونه آلودگی مثل سموم آفتکش و دیگر آلاینده ها است؟

هم چنین، فوراورلیوینگ برای جمع آوری و نگهداری مواد اولیه در شرایط طبیعی از تجهیزاتی ویژه استفاده می‌نماید تا بتواند مرغوب‌ترین محصولات زنبور عسل را به دست شما برساند. این موضوع باعث شده که ۶۰ درصد از بازار محصولات زنبور عسل دنیا در اختیار این کمپانی قرار گیرد.

تمام مراحل تهیه محصولات از کاشت و برداشت آلوئه ورا، پرورش و نگهداری کندوهای زنبورعسل و تولید و فرآوری مکمل‌های غذایی تا تثبیت و ماندگاری آنها در کارخانه‌های آلوئه ورای امریکا و فوراور نوتروسوتیکالز و نیز بسته بندی، حمل و نقل و توزیع در مالکیت کمپانی است.

 

مالکیت و مدیریت یکپارچه و داشتن دفاتر نمایندگی در بیش از ۱۶۰ کشور جهان، فوراور را به بزرگترین کمپانی خصوصی درایالت آریزونای آمریکا و یک شرکت چند میلیارد دلاری در دنیا تبدیل نموده است تا جایی که فروش آن در سال ۲۰۰۳ از مرز ۲ میلیارد دلار گذشت و در سال ۲۰۱۲ فروشی نزدیک به ۳ میلیارد دلار در سراسر جهان داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *