مراحل سفارش و خرید 

 با توجه به آنکه موجودی کالاهای فروشگاه و قیمتها به دلیل نوسانات قیمت ارز و در طول زمان در فروشگاه در حال تغییر می باشند، برای انجام خرید ابتدا لازم است مشتریان گرامی نسبت به استعلام قیمت و موجودی کالاها اقدام نموده تا پس از دریافت تائیدیه از همکاران ما در فروشگاه اینترنتی ژربرا، امکان سفارش آنلاین محصولات از طریق سایت با اطمینان کامل از موجودی کالاها برای ایشان امکان پذیر گردد.

طبق رویه اجرایی تعریف شده در سیستم ثبت سفارشات فروشگاه آنلاین ژربرا، پاسخ استعلام و تائیدیه جهت نهایی کردن سفارش حداکثر ۳ ساعت پس از ثبت سفارش برای مشتریان ارسال می گردد. پس از آن مشتریان فرصت خواهند داشت تا در مهلت مقرر سفارش خود را تکمیل و نهایی نمایند. چنانچه مشتریان در مهلت مشخص شده سفارش خود را نهایی ننمایند، سفارش بعنوان سفارش ناتمام تلقی گردیده و امکان نهایی نمودن ثبت سفارش در این بخش از بین خواهد رفت. در این موارد چنانچه مشتری تقاضای مجدد سفارش را داشته باشد و کماکان کالا در فروشگاه موجود باشد، مجددا امکان استعلام و تکمیل مراحل خرید وجود خواهد داشت.

کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما در صورت ثبت نام، در خریدهای آتی می توانند از اطلاعات ذخیره شده خود استفاده نموده و نیازی به وارد نمودن اطلاعات کامل نمی باشد.

با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد فروشگاه اینترنتی ژربرا، به فروشگاه اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط با آنها استفاده نماید.

نکته مهم و قابل توجه در این بخش، ورود اطلاعات کامل و صحیح در بخشهای مورد نظر در سایت می باشد لذا از مشتریان گرامی خواهشمندیم در هنگام ثبت سفارش تلاش نمایند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد بخشهای سایت نمایند زیرا در غیراینصورت مسئولیت بروز مشکلات آتی در ارسال کالاها و ارتباط با آنها و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.