مکمل های غذایی

مکمل های غذایی فوراور

کارخانه تولید مکمل های غذایی فوراور

کمپانی فوراور برای تولید محصولات مکمل‌های غذایی، کارخانه‌ای با مساحت ۲۵ هزار متر مربع (۸۲۵۰۰ فوت مربع) دارد که مایه غبطه تمام شرکت‌های صنعتی در این عرصه است. آنها هر سال بیش از ۲ میلیارد قرص و کپسول، ۲۰ میلیون بطری، ۲ میلیون جعبه و ۵ میلیون پوند (معادل حدودا دو و نیم تن) مکمل‌های گیاهی، ویتامین، مواد معدنی، آمینو اسید، مواد غذایی، بیوفلاونوئید و پروتئین تولید می‌کنند و هر محصولی که از این ساختمان خارج می شود، از بالاترین استانداردهای کیفی دنیا برخوردار است.

 

تمام پنجره‌های کارخانه تولیدی به گونه‌ای طراحی شده که هر کس مایل باشد، می‌تواند بیاید و از نزدیک، وجب به وجب کارخانه و تاسیساتش را مشاهده نماید تا اطمینان یابد که فوراور از بهترین مواد خام برای تولید محصولات رویایی‌شان استفاده می‌نمایند و از همین روست که با قطعیت اعلام می‌ نمایند که تک تک محصولات‌شان، دقیقا همان چیزی هستند که بر روی برچسب‌هایشان عنوان شده است.
به ندرت می‌توانید شرکتی را در صنعت تولید مکمل‌های غذایی بیابید که چنین سختگیرانه عمل کند. اگرچه دولت، استانداردهایی برای این صنعت دارد و آنها نیز به آن استانداردها پایبندند، اما فوراور فراتر از این استانداردهای دولتی، خود، اقدام به تدوین استانداردهایی بالاتر نموده که مختص محصولات فوراور لیوینگ است.
بسیاری از آزمایش‌های کنترل کیفیت این شرکت، آزمایش‌هایی نیستند که از طرف انجمن دارو و غذای ایالات متحده آمریکا (FDA) یا سایر نهادهای تصمیم گیرنده، اجباری و لازم الاجرا باشند. استاندارد فوراورلیوینگ، یکی از چند گامی است که فوراور فراتر از استانداردهای متعارف برداشته‌است و آن را بخشی از استانداردهای کیفیت و برنامه ارتقای کیفیت خود به شمار می‌آورد. آنها در کارخانه محصولات مکمل های غذایی فوراورلیوینگ، محصولاتی تولید می‌کنند که به مردم سراسر دنیا کمک می‌نمایند که زندگی شادتر، بهتر و سالم‌تری داشته باشند.
فوراور مکمل‌هایی با بهترین کیفیت و بیشترین ارزش را به توزیع کنندگان می‌سپارد و مفتخر است که محصولاتشان دارای چنین کیفیت برتری هستند. محصولات فوراورلیوینگ بیش از 40 سال است که در چرخه تولید و فروش قرار دارند. این همه تجربه، توانسته است مزیتی بلا منازع برای محصولات مکمل‌های غذایی فوراورلیوینگ در برابر رقیبان‌شان ایجاد نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *